همایش علمی – فرهنگی دانشجویی خانواده و سبک زندگی دینی در دانشگاه کردستان برگزار شد

همایش علمی – فرهنگی دانشجویی خانواده و سبک زندگی دینی به همت کمیته امداد امام خمینی ( ره) در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۰۶۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قنبر موسی‌ن‍ژاد در همایش علمی – فرهنگی دانشجویی خانواده و سبک زندگی دینی که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: افرادی در گذشته به دلیل شرایط اقتصادی به کمیته امداد وابستگی داشتند اما با اهتمام خود و حمایت این نهاد مقدس اکنون به افرادی تاثیرگذار در زمینه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیر در جامعه بدل شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد کردستان افزود: توانمندی فرهنگی یکی دیگر از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد است که بحث تورم و شرایط اقتصادی بر آن تاثیر نمی‌گذارد.


موسی‌نژاد تصریح کرد: آنچه در کمیته امداد صورت می‌گیرد عزت نفس خانواده‌ها و حریم آنها را در جامعه حفظ خواهد کرد.


مدیرکل کمیته امداد کردستان در ادامه از حمایت از یک هزار و 800 دانشجو در استان اشاره کرد و گفت: از سال 90 تاکنون 50 دانشجو در مقطع دکترا در بهترین رشته‌ها و دانشگاه‌های کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند.


وی گفت: فارغ از این موارد، افرادی زیرپوشش کمیته امداد کردستان هستند که در بحث قرآنی به عنوان افراد مطرح در کشور شناخته شده‌اند.


موسی‌نژاد اضافه کرد: 80 مقاله به این همایش ارسال شد که پس از داوری، 10 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب و در پایان این همایش تجلیل خواهند شد.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در پایان سخنان خود، هدف از برگزاری این همایش را توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در بحث سبک زندگی در درون خانواده‌ها و توجه به مسائل دینی در درون مخاطبین این نهاد ذکر کرد.

ارسال نظرات