عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بسیج:

پایبندی مردم ایران به اصل ولایت فقیه تحقق آرمان انقلاب اسلامی است

کد خبر: ۸۵۰۱۰۶۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳


صید علی دارایی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اندیمشک در گفتگو با خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با گذشت سی و شش سال از انقلاب اسلامی دست آوردهای زیادی داشته ایم که ایران را در سطح جهان مطرح کرده است.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی ایران در جنگ تحمیلی ومبارزه با ضد انقلاب گفت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و مبارزه علیه ضد انقلاب با وجود عدم تجربه آموزش خاص نظامی نیروها درآن زمان، موفقیت کم نظیری است که ما در جمهوری اسلامی ایران شاهد آن بودیم.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در زمینه علم وتکنولوژی روز، ایران به کشوری مطرح در دنیا بدل شده است.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره به فضا در ابتدای دهه فجراضافه کرد: دولتهای غربی و بخصوص امریکا هرگز فکر نمیکردند که جمهوری اسلامی ایران بتواند ماهواره به فضا پرتاب کند و ما را تحریم می کردند. ولی ما با وجود این تحریم ها شعار ما می توانیم که از اهداف و آرمانهای انقلاب بوده را محقق کرده ایم.

دارایی اظهار داشت : در طول این سالها ما را تحریم کردند، جنگ علیه ما به راه انداختند با وجود همه اینها ما امروز در دنیاکشوری صاحب نام هستیم.

وی با اشاره به افتخارات ایران در حوزه نظامی و موشکی عنوان کرد: موفقیتهای نظامی و بخصوص موشکی ایران در مقایسه با اول انقلاب بسیار عظیم و پر قدرت است تا جایی که امریکا را به فکر فرو برده و متحیر کرده است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج در مورد میزان انحراف انقلاب اسلامی از آرمانهای خود پاسخ داد: پایبندی مردم ایران به اصل ولایت فقیه و حضوربا قدرت و پرشور آنها در عرصه های ملی مانند راهپیمایی ها و انتخابات باوجود تهاجمات و تبلیغات فراوان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بارزترین مصداق عدم انحراف ملت ایران از آرمانهای انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: ناگفته نماند که همیشه افرادی هستند که مسئولیتهایی را برعهده میگیرند و به دنبال سود و منافع خود هستند که مسئولین نظام بدون رودربایستی با آنها قاطعانه برخورد میکنند.

وی در پایان اظهار داشت: راه و خط انقلاب دنبال کردن راه قرآن است اگر چه که چند مسئول از راه خود خارج شده و اشتباه میکنند نباید آن را به پای نظام گذاشته و این برداشت پیش بیاید که انقلاب از مسیر خود خارج شده است.

ارسال نظرات