شهید الله‌دادی، شهید ویژه راهیان نور 94

کد خبر: ۸۵۰۱۰۳۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱


به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا فرزانه، فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب، از آغاز فعالیت‌های قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب به منظور پشتیبانی همه‌جانبه و هماهنگی بین سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با جریان عظیم فرهنگی راهیان نور از ابتدای اسفند ماه سال جاری خبر داد که در اهواز استقرار یافته است.

وی با اعلام این خبر گفت: قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب با استقرار نمایندگان سپاه و بسیج، ارتش، نیروی انتظامی، حوزه های علمیه کشور و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به منظور نظارت و حمایت از جریان عظیم فرهنگی راهیان نور جنوب کشور تشکیل و راه‌اندازی شد.

فرزانه ادامه داد: شهیدان منصور وطن‌پور، بهرام آریافر، طیبه واعظی، نادر مهدوی، سیدیونس رودباری و علی فارسی به عنوان شهدای محوری و شهید محمدعلی الله‌دادی به عنوان «شهید ویژه راهیان نور» امسال انتخاب شده‌اند.

فرمانده قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب با اشاره به اهداف این قرارگاه گفت: امسال 17 یادمان در مناطق عملیاتی جنوب آماده استقبال از زائرین کوی شهیدان است. نظارت و بازرسی میدانی از نحوه برگزاری برنامه‌ها در مناطق یادمانی، اسکان و خدمات رسانی به زائرین با حضور نمایندگان بازرسی نیروهای مسلح انجام می‌شود.

این قرارگاه به منظور پشتیبانی همه جانبه و هماهنگی‌های لازم تا اواسط فروردین ماه سال آینده در پادگان شهید محمودوند اهواز مستقر خواهد بود.

ارسال نظرات