سرقت هنری نتانیاهو برای کمپین انتخاباتی

یک گروه هنری اردنی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل که این روزها برای انتخابات آتی این رژیم آماده می‌شود را متهم به سرقت آهنگی از این گروه و استفاده از آن در کمپین‌های انتخاباتی کرد.
کد خبر: ۸۵۰۰۸۹۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، یک گروه هنری اردنی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل که این روزها برای انتخابات آتی این رژیم آماده می‌شود را متهم به سرقت آهنگی از این گروه و استفاده از آن در کمپین‌های انتخاباتی کردند.

فارس شحاده، عضو گروه «ترابیه» عنوان کرد که چندی پیش به صورت ناگهانی با ویدئویی مواجه شده که شامل تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو و حزب لیکود رژیم صهیونیستی بوده که در آن اثری به نام «ترانه غربت» متعلق به این گروه را سرقت کرده و در دست برده‌اند.

این ترانه دزدیده شده توسط تیم تبلیغاتی کمپین انتخاباتی نتانیاهو در سال 2011 در آلبومی به نام «بالاتر از حصار» تولید شده و ویدئو کلیپ آن در سال 2012 تولید شده است.

به گفته شحاده تیم تبلیغاتی نتانیاهو با دست بردن در فیلم کلیپ این ترانه، آن را به شکل گسترده‌ای منتشر کرده‌اند به حدی که میزان بازدید کلیپ دزدیده شده در چند روز از کلیپ اصلی بیشتر شده است.

بنابر این گزارش پایگاه خبری الجزیره، این گروه هنری اردنی قصد دارد حزب لیکود و بنیامین نتانیاهو را تحت تعقیب قضایی قرار دهد و خواستار توقف فوری انتشار کلیپ و حذف آن از اینترنت شود اما با توجه به نیاز برای سرعت عمل لازم برای این کار که مستلزم شکایت به دادگاه‌های رژیم صهیونیستی و نهایتا تایید این رژیم است، این گروه تصمیم گرفته اقدام احتیاطی را با کمک گرفتن از یک وکیل فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی انجام دهد.

ارسال نظرات