زیبایی نژاد خبر داد:

اعلام برگزیدگان نهمین سوگواره نواها و اشعار آیینی

دبیر برگزاری سوگواره نواها و اشعار آئینی از مشخص شدن برگزیدگان نهایی سه رشته از چهار رشته مسابقه سوگواره خبر داد و برنامه اختتامیه سوگواره را هم اعلام نمود.
کد خبر: ۸۵۰۰۶۳۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،مصطفی زیبایی نژاد در این باره گفت: داوری نهایی سوگواره در 2 بخش شعر، سبک به پایان رسیده است و برگزیدگان آن در سایت هیات اعلام شد و در رشته مداحی و دعاخوانی داوری مرحله اول (غیر حضوری) به پایان رسیده است و برگزیدگان برای مرحله دوم به تهران دعوت شده اند که این مرحله صبح روز پنجشنبه مورخ 7 اسفندماه 1393 در چهار مقطع سنی در دو رشته در حسینیه شهدای بسیج برگزار می‌شود.

وی افزود: بعد از مشخص شدن برگزیدگان نهایی دو بخش مداحی و دعاخوانی آیین اختتامیه این سوگواره با سخنرانی جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل و حضور مسئولین کشوری و مداحان و شاعران آیینی پیشکسوت و جوان روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه از ساعت 19 در تالار ایوان شمس برگزار می شود.

زیبایی نژاد گفت: در این برنامه علاوه بر سخنرانی، شاهد اجرای برخی از برگزیدگان سوگواره و برخی میهمانان ویژه از جمله استاد امیری اسفندقه، حاج محسن طاهری، محمد صمیمی و تعدادی از مداحان و شاعران پیشکوت خواهیم.

برای مشاهده اسامی برگزیدگان به لینک زیر مراجعه نمایید: http://eheyat.com

ارسال نظرات