مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل:

جامعه کار و تولید دارالارشاد اردبیل ۱۸۷ شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده‌اند.

کد خبر: ۹۵۹۴۴۸۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵

جامعه کار و تولید دارالارشاد اردبیل ۱۸۷ شهید تقدیم انقلاب و نظام نموده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،  مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان گفت: قشر وفادار و بی‌ادعای جامعه کار و تولید افتخار دارند ۱۴ هزار شهید در کشور و ۱۸۷ شهید در استان دارالارشاد اردبیل تقدیم انقلاب و نظام نموده‌اند.

عزیز نظرزاده افزود: در سال ۱۴۰۲ در راستای کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید والامقام استان با برگزاری یادواره های شهدای در واحد های تولیدی و صنعتی، یادواره های خانگی در منازل شهدای کارگری ،اجلاسیه شهرستانی و نهایتاً برای اولین بار اجلاسیه استانی شهدای جامعه کار و تولید با حضور انبوه و پرشور جامعه کار و تولید و مسئولین ۲۲تیر ماه برگزار گردید.

سرهنگ نظرزاده با بیان اینکه هر ساله شهید شاخص قشر جامعه کار و تولید کشور انتخاب می‌شوند و تمامی برنامه‌ها با یاد و خاطره این شهدای عزیز انجام می‌شود تاکید کرد: شهید شاخص جامعه کار و تولید کشور در سال ۱۴۰۳ شهید والامقام اسداله ابراهیمی هستند.

گفتنی است، اسدالله ابراهیمی متولد ۱۳۵۱ از جهادگران عرصه کار و تولید شرکت پارس خودرو در ۲۷ خرداد سال ۹۵ در شهر حلب سوریه به شهادت رسید، در حالی که پیکرش برای همیشه در منطقه ماند و تروریست‌های جبهه النصره از تحویل پیکر مطهر شهید خودداری کردند. تنها مزار یادبودی به نام وی در قطعه ۵۰ بهشت زهرای تهران اختصاص یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار