خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده

رژه موتوری به مناسبت هفته دفاع مقدس در نى ریز برگزار شد

به همت سپاه ناحیه نی ریز، رژه موتوری به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۵۲۹۸
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه خودرویی و موتوری در نى ريزاز مسيرتپه نورالشهداء(شهداى گمنام )تا گلزارمطهر شهدای شهرمان برگزار شد.
به مناسبت فرا رسیدن سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی با شكوه خاصي برگزار و یگان های موتوری با عبور از خيابانهای اصلي شهر همراه با پخش نماهنگ دفاع مقدس ياد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.
در اين مراسم كه فرماندار ، فرمانده نيروی انتظامی، فرمانده سپاه و جمعى ازمسئولين شهرستان حضور داشتند، شركت كنندگان در رژه موتوري در محل گلزار مطهرشهداء حضور يافتند و با قرائت فاتحه بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري تجديد ميثاق كردند.
سرهنگ پاسدار شعبانى نيا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نى ريزگفت: این رژه موتوری با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس برگزار شد و خودروهای سپاه، نیروی انتظامی، آتش نشانی، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، راهداری و موتورسوران برگزار شد.
وی اقتدار و عظمت کشور را به برکت رشادت‌های دوران دفاع مقدس بیان کرد و افزود: رژه موتوری به نمایش گذاشتن بخشی از اقتدار بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی است که با بستن پیشانی‌بند و در دست داشتن پلاکارد و پرچم و عبور از خيابان‌های اصلي شهر ياد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و موجب تقویت اقتدار ملی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار