دکتر احمدی معاون فرهنگی و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان:

میادین ورزشی میدان تربیت، میدان اخلاق و قدردانی است

دکتر احمدی معاون فرهنگی و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان در افتتاحیه المپیاد استعدادیابی بسیج گفت: خوشحالم که با یک نسل جدید از بسیجیان در عرصه ورزش صحبت میکنم، شما باید به عنوان یسیجی افتخار کنید چرا که با همین عنوان در سال های نه چندان دور قهرمانانی در عرصه مقابله و نبرد با دشمنان متجاوز بدون هیچ ترسی پشت امریکا و دشمن متجاوز را به خاک مالیدند، به سرنبد ها و تصویر شهدایی که روی پیراهنتان هست باید افتخار کرد .
کد خبر: ۹۰۵۱۲۸۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج معاون فرهنگی و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: ما همیشه مدیون جانبازی ، ایثار و از خود گذشتگی بسیجیانی هستیم که از هیچ چیزی جز خدا نمی ترسیدند و عاشق واقعی امام (ره) و کشور بودند . و عشق واقعی به مردم و عشق به ولایت را بدون شعار و ظاهر سازی معنا میکردند .

دکتر احمدی اظهار داشت: این که فرصت حضور در میادین ورزشی را دارید قدر بدانید . میادین ورزشی میدان تربیت، میدان اخلاق و قدر دانی از همه کسانی است که این فرصت را برای ما فراهم میاورند. امید وارم که در این دوره از رقابت ها شاهد افتخار آفرینی، اخلاق و منش پهلوانی در میدان رقابت از شما باشیم . معاون فرهنگی و هماهنگی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد؛ در اواخر آبان و اوایل آذر ماه سال97 اولین المپیاد استعداد یابی برتر ورزشی کشور برگزار خواهد شد، و خیلی خوب است که شما بسیجیان ورزشکار در این المپیاد حاضر باشید و در سطح کشور افتخار کسب کنید و من شما را به این المپیاد دعوت میکنم و با حضور شما در میدان های ورزشی شاهد برافراشته شدن پرچم عزیز ایران در رقابت های جهانی باشیم.

ارسال نظرات