بازسازی هفت تپه به همت مردم شمال کشور

فرمانده سپاه قائم شهر: در منطقه هفت تپه بیش از 80 شهید از استان مازندران تقدیم این انقلاب شد.
کد خبر: ۸۹۸۴۱۹۲
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی  سپاه قائم شهر ابراهیم یعقوبی در جمع خیرین این شهرستان گفت :از آنجا که ستاد مردمی احداث وبازسازی یادمان شهدای هفت تپه در استان مازندران راه اندازی شده است بر ما نیز لازم است که این ستاد را در شهرستان قائم شهر راه اندازی کنیم.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود : این ستاد در ذیل ستاد بازسازی یادمان هفت تپه استانی فعالیت می کند تا به فضل الهی  بتوانیم سهم خود را در ساخت این یادمان ارزشمند ادا کنیم.

وی با  بیان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران  ادامه داد : در این نقطه ارزشمند ومقدس بیش از80نفر از رزمندگان شمال کشور در اثر بمباران هوایی دشمن به شهادت رسیدند که در راس این شهداء سردار حاج جعفر شیر سوار فرمانده وقت گردان ویژه شهدا قرار دارد که امروزه اورا به نام خورشید هفت تپه می شناسند.

این مسئول ضمن سپاسگذاری از همه خیرین خاطر نشان کرد : یکی از دغدقه های مهم فرهنگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی که در آن مقطع مسئول اردویی سپاه کربلا بود احداث یادمان هفت تپه بود وامروز تمامی کسانی که در این جمع حضور یافتند آمده اند تا این توصیه و وصیت شهید را به منصه ظهور برسانند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها