مصطفی برزگر
امام جمعه دره شهر:

منتقدان هم دلسوزان نظام اسلامی هستند/ده توصیه رهبری ناظر به ضعفهای دولت گذشته بود

امام جمعه دره شهر گفت: منتقدان دلسوزان نظام اسلامی و انقلاب هستند و دولت در مقابل انها سعه صدر داشته باشد
کد خبر: ۸۸۹۶۹۲۶
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام"محمدجواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت امام هشتم شیعیان گفت: همه مسئولان سیره امام رضا(ع) را در برخورد با مردم الگوی خود قرار دهند

وی در ادامه با تبریک تنفیذ حکم رئیس جمهور توسط ولی فقیه و رهبر انقلاب اظهار کرد: برای رباست محترم جمهور در پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت داریم.

قنبر بیگی یکی از جهت گیریهای رهبر انقلاب را در این مراسم رفع محرومیتها عنوان کرد و افزود: رفع مشکل شدید معیشتی و اقتصادی مردم در اولویت اصلی دولت قرار گیرد.

وی در بحث گسترش تعامل با دنیا نیزتصریح کرد: با توجه به اینکه مستکبران خواهان قطع ارتباط ایران با کشورهای دیگر هستند این مسئله نیز دارای اهمیت بالایی است.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: البته در مقابل سلطه طلبیها نیز باید با نهایت قدرت ظاهر شد کاری که در چهارسال گذشته کمرنگ بود.

وی افزود: ایران اینقدر نعمت خدادادی و استعدادهای درخشان دارد که به هیچ کشوری محتاج نباشد.

حجت الاسلام قنبر بیگی با بیان اینکه کارهای زیادی از قبل مانده خاطرنشان کرد: ریشه کنی فقر، فساد و اجرای عدالت اجتماعی از مهمترین انهاست که در این زمینه باید گامهای موثر تری برداشته شود.

وی اتحاد را از دیگر مسائل مهم مدنظر رهبری دانست و افزود: بعضیها متاسفانه در آستانه انتخابات و بعد آن با به رخ کشیدن حزب و جناح سعی در دوقطبی کردن جامعه داشتند

قنبر بیگی یادآورشد: همه مردم حتی انهایی که رای نداده اند حق دارند مطالبات خود را از رئیس جمهور و مسئولان طلب کنند

وی با بیان اینکه اتحاد بین مسئولان ابادانی کشور را به همراه دارد، افزود: در این راه نیز باید انتخاب مسئولان از بالا و کل بر اساس شایسته سالاری و امانت داری باید باشد.

خطیب نماز جمعه دره شهرخاطرنشان کرد: استقبال از انتقادات در طول چهارسال گذشته نیز کمرنگ بوده و بعضا مسئولان در مقابل هر نقدی اشفته می شدند.

وی تصریح: منتقدان دلسوزان نظام اسلامی و انقلاب هستند و دولت در مقابل انها سعه صدر داشته باشد.

امام جمعه دره شهر در ادامه ارتباط نزدیک مردم و مسئولان را از دیگر دغدغه های رهبری عنوان کرد و افزود: گاهی برخی افراد حلقه محاصره ای دور مسئولان کشیده اند که باعث عدم ارتباط انان با مردم می شوند.

وی تاکیذ کر: مسئول خود باید در بین مسئولان رفته و مشکلات لمس و رفع کند.

حجت الاسلام قنبر بیگی عهد شکنیهای امریکا در این مدت گفت: افزایش قدرت نظامی تنها راه پاسخ به عهد شکنی امریکا است.

وی با اشاره به وجود نیروهای انقلابی گفت: این افراد پر انگیزه ای برای دفاع از انقلاب و جلوگیری از حمله دشمن هر لحظه اماده اند که باید قدر دان انان بود.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: ده توصیه رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ رئبس جمهور ناظر به ضعفهای دولت گذشته بود.

ارسال نظرات