معاون سياسي، امنيتي استانداري زنجان:

اجراي طرح تحول نظام سلامت آرزوی همه دولت‌های پیشین بود

اجراي طرح تحول نظام سلامت آرزوی همه دولت‌های پیشین بود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت دولت یازدهم این طرح در کشور به اجرا درآمده است.
کد خبر: ۸۷۹۷۸۲۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سياسي، امنيتي استانداري زنجان در مراسم بهره‌برداری از پایگاه اوژانس هوایی استان زنجان که به صورت همزمان با سه استان دیگر از طریق ارتباط مستقیم ویدئوکنفرانس با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، گفت: متاسفانه در برخی اوقات شاهد برخوردهای ناجوانمردانه ای در حوزه سلامت با وزير و ديگر متوليان اين بخش هستیم و این در حالی است که اقدامات شایسته و ارزنده ای در این حوزه انجام گرفته است.

سید بیوک موسوی صبح یکشنبه فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت در استان زنجان و کشور را ارزشمند و خیره‌کننده توصیف کرد و افزود: کافی است هر انسان منصف و با وجدانی حجم انبوه اقدامات انجام گرفته، در مدت 3.5 گذشته را مرور کند و چشم ها را واقع بینانه و منصفانه به واقعیت ها و اتفاقات گذشته در کل کشور و به ویژه در این استان بگشاید تا خدمات بزرگ و ارزشمند انجام گرفته را مشاهده نماید.

اين مقام مسئول با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت آرزوی همه دولت‌های پیشین بوده است، یادآور شد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت دولت یازدهم این طرح در کشور به اجرا درآمده است.

وي به ضرورت داشتن ارزیابی مناسب از وضعیت موجود كشور و مقایسه آن با سنوات گذشته اشاره نمود و ادامه داد: با مشاهده اقدامات انجام شده و تحولات عظیم بوجود آمده در بخش هاي مختلف كشور به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت جامعه باید داشته‌های خود را قدر بدانیم و در راستای رفع مشکلات موجود قدم برداریم.

معاون سياسي، امنيتي استانداری زنجان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات شایسته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وی را از سرمایه‌ها و مفاخر علمی کشور در حوزه سلامت قلمداد نمود و ادامه داد: در بحث "نورآوران سلامت" اقداماتی که از سوي وزیر بهداشت انجام شده، ستودنی است، بطوریکه در محروم‌ترین نقاط کشور نیز عمل‌های جراحی چشم بصورت رایگان انجام شده‌ است.


ارسال نظرات