در ششمین یادواره شهدای گمنام شهرستان زرندیه عنوان شد:

مشکلات اقتصادی امروز نتیجه انتخاب‌های اشتباه/تلاش آمریکا و غرب برای هویت زدایی جوامع اسلامی

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل استراتژیک گفت: مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم به دشمنان ثابت کردند که باز هم افرادی آماده جانفشانی برای اسلام و انقلاب هستند و اگر روزی قدرت‌های بزرگ بخواهند دوباره تجربه هشت سال دفاع مقدس را تکرار کنند هزاران هزار جوان جان بر کف مانند دفاع مقدس با آگاهی، شور و شعور بیشتر از انقلاب دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۱۴۸۵۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ دکتر محمد حسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل استراتژیک در ششمین یادواره شهدای گمنام شهرستان زرندیه و شهدای شهرک فاطمیه شهر مامونیه با بیان اینکه امروز ابهت شهدا دشمن را می‌ترساند تا وارد یک معرکه جدید نشود اظهار داشت: مدافعان حرم و شهدای مدافع حرم به دشمنان ثابت کردند که باز هم افرادی آماده جانفشانی برای اسلام و انقلاب هستند و اگر روزی قدرت‌های بزرگ بخواهند دوباره تجربه هشت سال دفاع مقدس را تکرار کنند هزاران هزار جوان جان بر کف مانند دفاع مقدس با آگاهی، شور و شعور بیشتر از انقلاب دفاع می‌کنند.
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در ادامه با تأکید بر حفظ آمادگی در مقابله با تهدیدات دشمنان در کلیه زمینه‌ها بیان کرد: عصر حاضر، زمانی است که جنگ‌های سخت و نظامی به حداقل رسیده و عرصه جنگ نرم است، آمریکا و غرب قصد بی هویت ساختن جوامع مسلمان را دارند و هویت زدایی بحثی است که دشمن در حال حاضر برای آن تلاش می‌کند و بحث نفوذی که مقام معظم رهبری مطرح می‌کنند به همین خاطر است.
این تحلیلگر مسائل استراتژیک رمز پیروزی ملت‌ها بر دشمنان واستکبار جهانی را ایمان دانست و خاطر نشان کرد: آگر آمادگی برای ایثار نباشد پیروزی با کسی است که تجهیزات بیشتری دارد. وی افزود: ما اگر می‌خواهیم از شهدا تجلیل کنیم باید ببینیم اگر آنان امروز در مقابل دشمن بودند چه می‌کردند؟ امروز شهدا نظاره‌گر ما هستند تا ببینند ما با راه امام راحل چه می‌کنیم و برای حفظ گفتمان انقلاب و منافع انقلاب چقدر ایستادگی می‌کنیم؟
دکتر قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است یادآور شد: مشکلات اقتصادی امروز ما نتیجه انتخاب‌هایی است که بر خلاف توصیه‌های حضرت امام خمینی (ره) انجام دادیم بطوریکه امروز مرفهین بی درد در مسئولیت‌های مختلف کشور قرار دارند. وی راه برون رفت از این مشکلات را عدم اسراف، عدم احتکار و در نهایت به رخ کشیدن ایثارگری‌های مردم در حمایت از رزمندگان خود طی دوران دفاع مقدس دانست.
محمد حسن قدیری ابیانه با تاکید بر اینکه وحدت حول محور ولایت را یکی از اصولی که در تمامی وصیت نامه‌های شهدا ذکر شده بود یادآور شد: وصیت‌نامه شهدا غیر از مقاله و یا دفترچه خاطرات است. شهدا در وصیت‌نامه‌شان جان مطلب را در کمترین خطوط به تحریر در آوردند به همین خاطر مراجعه به وصیت‌نامه شهدا می‌تواند برای معرفی درست آنان راهگشا باشد.

ارسال نظرات