خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: با تلاش نیروهای امنیتی سازمان اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه یک باند 4 نفره زورگیری سارقان مسلح که بیش از 30 مورد سرقت داشته اند دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۳۹۱۴۲
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

سرهنگ فردین قهرمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با اشاره به دستگیری این باند سارقان مسلح اظهار کرد: شگرد کار این گروه 4 نفره به این شکل بود که شب ها از ساعت 12 تا نیمه های شب با سلاح گرم وارد منازلی در شهرک های سجادیه، کیهانشهر، بسیج و رسالت می شدند، که پس از کار دقیق اطلاعاتی و اخذ حکم قضایی، دستگیری نفرات مذکور در دستور کار قرار گرفت.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: پس از یک اقدام ضربتی تعداد 4 نفر از جمله سرباند اصلی آنها که متواری شده بود در مخفیگاهش در سطح شهر کرمانشاه دستگیر شد.

سرهنگ قهرمانی سایر اقدامات این باند را به رگبار بستن منزلی حین سرقت در یکی از شهرک های مذکور و زخمی نمودن 4 نفر از اعضای خانواده، انتقال اموال مسروقه به خارج از استان از جمله همدان و تهران و تیراندازی های متعدد شبانه در برخی از شهرک ها مذکور به منظور ایجاد رعب و وحشت در بین مردم دانست.

این مسئول در پایان به عنوان رعایت موارد حفاظتی با اشاره به اینکه یکی از راه های این گروه جهت شناسایی نشدن، استفاده از خودروهای فاقد پلاک یا مخدوش بود به همشهریان توصیه کرد: از آنجایی که ترفندهای این گروه تبهکار، گذاشتن نشانه هایی بین درب منازل از جمله آگهی های تبلیغاتی و چک نمودن آن پس از چندین ساعت و به صدا درآوردن زنگ منازل به منظور اطلاع یافتن از حضور یا عدم حضور صاحبخانه در منزل بوده، ضروریست همشهریان عزیز مراقب چنین مواردی باشند.

ارسال نظرات