خبرهای داغ:
مسئول اردوگاه راهیان نور گلستان خبر داد:

اعزام 10 هزار گلستانی به راهیان نور در ایام نوروز

مسئول اردوگاه راهیان نور گلستان گفت: 10 هزار گلستانی در ایام عید در قالب کاروان راهیان نور از یادمان شهدای جنوب کشور بازدید خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۶۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛روح الله تابش صبح امروز در گفت‎گو با خبرنگار اعزامی به کربلای شهدا از اعزام 10 هزار نفر زائر گلستانی در ایام عید به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون و در قالب کاروان‎های دانشجویی، دانش‎آموزی و محلات بیش از 13 هزار نفر از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید کرده‎اند.

وی با بیان اینکه در ایام ایانی سال چهار هزار زائر را در اردوگاه جنوب کشور استقرار داده‎ایم، افزود: این اردوگاه گنجایش پذیرش 500 نفر را دارد و با برنامه‎ریزی های صورت گرفته در بحث اسکان مشکلی نخواهیم داشت.

مسئول اردوگاه راهیان نور استان گلستان ادامه داد: اعزام کاروان‎های استان گلستان تا 13 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و پیش بینی شده که 23 هزار زائر گلستانی تا این زمان از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور بازدید خواهد کرد.

تابش خاطر نشان کرد: هفت مرحله اعزام از استان گلستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اتفاق افتاده و 14 شهرستان و بسیجیان حوزه مقاومت محلات از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها