معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: توسعه مرکز ناباروری رشت با توجه به آنکه قطب محسوب می‌شود و از کشورهای دیگر نیز به آن مراجعه می‌کنند نیازمند تجهیزاتی است که با دستور رئیس جمهور میسر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۹۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۵

 

 

 

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، انسیه خزعلی در سفر به گیلان در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه میزان نرخ مشارکت اقتصادی این استان ۶ درصد بیشتر از کشور است، گفت: افزایش زنان سرپرست خانوار در گیلان از جمله موارد نگران کننده است و یک سوم این زنان بیمه دارند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به آمار بالای سالمندی در گیلان و نرخ پایین باروری در استان، بیان کرد: گیلان جز ۵ استان اول کشور در حوزه طلاق و جز استان‌های اول در خصوص آمار فرار دختران است.

وی افزود: در بازدید از مراکز بازپروری زنان آسیب دیده و دختران فراری دریافتیم که حمایت از این قشر نیازمند مشارکت خیران است.

خزعلی با اشاره به آزادسازی ۸ زن زندانی جرایم غیرعمد تصریح کرد: این کار مقدمه‌ای برای پویش مشارکت خیران در این امر است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اشاره به ارائه تسهیلات و مشاوره قبل ازدواج، بیان کرد: تسهیلات ویژه به متولدین دهه شصت که تا پایان امسال ازدواج کنند داده می‌شود.

وی گفت: توسعه مرکز ناباروری رشت با توجه به آنکه قطب محسوب می‌شود و از کشورهای دیگر نیز به آن مراجعه می‌کنند نیازمند تجهیزاتی است که با دستور رئیس جمهور میسر می‌شود.

 

 

ارسال نظرات