خبرهای داغ:
احدی از سربازان ورزشکار و بسیجی راهنمایی و رانندگی مرکز استان اصفهان با در دست داشتن پرچم های کوچک کشور عزیزمان و اهدا به جوانان و نوجوانان شرکت در جشن صعود تیم ملی ابراز خوش حالی خودش را بین اهالی این شهر تقسیم کرد.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۳۷
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از ناحیه امام رضا(ع) در شب صعود تیم ملی جمهوری اسلامی و راه یابی به  قهرمانان جام جهانی ، احدی از سربازان ورزشکار و بسیجی  راهنمایی و رانندگی مرکز استان اصفهان با در دست داشتن پرچم های کوچک  کشور عزیزمان و اهدا به جوانان و نوجوانان شرکت در جشن  ابراز خوش حالی خودش را بین اهالی این شهر تقسیم کرد.

سرهنگ علی مولوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز شهر اصفهان گفت: در شب صعود تیم ملی کشورعزیز و با اقتدار جهموری اسلامی ایران و راه یابی به جام جهانی ، تمامی همکاران راهور  شهر اصفهان بمنظور انضباط ترافیکی و نظم و امنیت شهری تمامی پرسنل کادر و وظیفه  پلیس راهور این شهر، در تمامی شبانه روز بصورت جهادی وانقلابی در حال تلاش و فعالیت هستند .

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت : یکی از سختی های همکاران من معظلات بارترافیکی و حجم بیش از حد خودرو های شهری هست که در این ایام بیشتر به چشم میخورد و سعی و تلاش تمامی همکاران من  که با توجه به روایات قرآنی که خدمت به مردم والاترین خدمت هاست را  برای رضای خداوند و خدمت رسانی به مردم انجام میدهند.

وی ادامه داد: احدی از سربازان وظیفه ورزشکار این یگان خدمتی با در دست داشتن پرچم های کوچک و اهدای آن به نوجوانان و جوانان  حاظر در محل علاقمندی خودش را برای ادامه دادن  به رشته ورزشی دوچندان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها