مراسم رونمایی و نصب المان خیابان شهید شوری زاده (شهید مدافع امنیت فاطمی) در زاهدان

زاهدان // طی مراسمی از المان خیابان شهید شوری زاده شهید مدافع امنیت فاطمی با حضور مسئولین استانی و خانواده معظم شهداء رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۱۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲


به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء گفت:
شهادت یک افتخار و تاج کرامت ارزشمندی است که بر سر هر کسی ننهند و تو فیق می خواهد و به شهدای عزیز تبریک می گوییم که این جایگاه رفیع را درک کردند و این افتخار نصیبشان شد.
سردار شفاهی افزود: این اقدام ارزشمند و خوب که با تدبیر شورای شهر عملیاتی شده است،را تحسین و به فال نیک می گیریم، و باید در جای جای این شهر ارزشمند و ولایت مدار اتفاقاتی رغم بخورد که پیوسته به ما یاد آوری شود که در مکانی، در شهر، در استانی و در کشوری قدم می زنیم که برای حفظ و امنیت این کشور بهترین ها جان ارزشمند خود را تقدیم کردند.
وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند : ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد افزود: گام جدی و اثر گذاری که باید به آن توجه کنیم ترویج سیره شهداء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
همچنین در این مراسم احمد زاده دادیار حقوق عامه مرکز استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شهید محسن کیخوایی که همراه و همرزم شهید شوری زاده بوده است و با هم به شهادت رسیدند از شهرداری و شورای شهر زاهدان خواست تا المانی را هم برای این شهید بزگوار قرار دهد.
گفتنی است : شهید مهران شوری زاده و همرزم شهیدش «محسن کیخایی» از نیرو‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه ۴ دی ماه 1400 در منطقه عمومی زاهدان درحین انجام ماموریت با اشرار مسلح درگیر و به شهادت رسیدند.

ارسال نظرات