امام جمعه،شهردار معتمدین،جوانان و اعضای شورای شهر،نخبگان مدرسین مدارس دینی شهر مرزی آشار با حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۶۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، سرهنگ پایدار ح نکویی فرمانده سپاه مهرستان ضمن خیر مقدم از همراهی امام جمعه،شهردار و معتمدین،شورای شهر،نخبگان بخش آشار در مناسبت های ملی تشکر کرد و گفت: مردم انقلابی و ولایت مدار بخش مرزی آشار،با وجود مشکلات و محرومیت ها نشان داده اند که در همه صحنه های انقلاب با وحدت و یکپارچگی در کنار مسولان ایستاده اند،و نگذاشته اند دشمن کوچکترین رخنه ای بین آنها و انقلاب بوجود آورد.

مولوی کریم زایی امام جمعه بخش آشار از خدمات جهادگران بسیج و سپاه تشکر کرد و بیان داشت:بسیج در بحث محرومیت زدایی ساخت خانه های محرومین،توزیع بسته های معیشتی،بسته‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر و همچنین برقراری امنیت و اتحاد طوایف اقدامات شایانی انجام داده است که جای تشکر دارد.

وی به فرصت‌ های بخش مرزی آشار اشاره داشت وگفت:باتوجه به فرصت مرزی که این بخش برخوردار است،دولت از آن برای اشتغالزایی جوانان و رفع محرومیت ها استفاده کند،یکی از راه‌های مبادلات مرزی توزیع کارت رزاق بین مردم است،از سپاه تقاضا داریم در این زمینه هم به مردم مرز نشین حوزه سرزمینی بخش اشار کمک کند.

اسلم کریم زایی در حاشیه این دیدار از خدمات سپاه تشکر کرد و گفت:مردم بخش مرزی آشار حتی قشر محرومی که در دورترین روستاهای نقطه صفر مرزی سکنا دارند،خصوصا در این چند سال اخیر با نگاه وسیع فرمانده جهای سپاه مهرستان شامل خدماتی شده اند،ما هم در شهرداری باهمکاری سبز پوشان برنامه های مدونی در جهت زیبا سازی شهر و معابر و امورات مختلف در دستور کار داریم.

ارسال نظرات