خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری سلام الله علیها روستای منشیان منطقه براآن شمالی جشن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز مادر ویژه زنان و مادران را درحسینیه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف این روستا برگزارنمود.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۷۶
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازناحیه مقاومت بسیج سپاه امام علی علیه السلام ؛ این جشن با اجرای گروه سرود دختران آفتاب پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری سلام الله علیها وسخنرانی حجت الاسلام رحیمی درحسینیه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف روستای منشیان منطقه براآن شمالی برگزار شد.

حجت الاسلام رحیمی در این برنامه در وصف حضرت زهرا سلام الله علیها گفت : ذات اقدس احدیّت، حجت را به این دلیل مطرح می‌کند که زبان ما در روز قیامت به طرف خداوند، دراز نباشد. خداوند در روز قیامت به ما می‌گوید مگر برای شما حجت نفرستاده بودم که این نشانه این است که خداوند حجت را برای ما تمام کرده است.

ایشان با اشاره به اینکه دعا کردن اشکالی ندارد، افزود: باید ظرفیت تحمل سختی‌ها، دشواری‌ها و انواع امتحان‌ها و مشکلات را داشته باشیم ، باید صبور باشیم و در مصیبت و گرفتاری‌ها که می‌آید تحمل داشت و خدا رو شکر کرد.

حجت الاسلام رحیمی افزود: بانوان باید با الگوگیری از حضرت زهرا سلام الله علیها در تهذیب و خودسازی خود تلاش کنند تا بتوانند فرزندانی شایسته و در مسیر اهل‌بیت علیهم السلام تربیت و تحویل جامعه دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها