مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان:

تربیت کارمند هم تراز انقلاب اسلامی در ادارات ضروری می باشد

سرهنگ پاسدار حسن نکویی در دیدار با معاون سیاسی اجتماعی استانداری بر لزوم همکاری بیش از پیش با بسیج کارمندان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۵۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، در این دیدار مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک انتصاب مهندس بامری به عنوان معاون سیاسی اجتماعی استاندار، از همکاری صمیمانه استانداری در زمینه مساعدت و پشتیبانی برنامه های بسیج کارمندان قدردانی و بر استمرار و ادامه روند همکاری در آینده تاکید نمود.


سرهنگ پاسدار حسن نکویی افزود: یکی از رسالتهای مهم بسیج در ادارات، تربیت نیروی ارزشی و هم تراز با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که این هدف مهم با همکاری و مساعدت استانداری در حال انجام می باشد.


وی در ادامه بیان کرد: نظارت بر عملکرد کارکنان درخصوص نحوه خدمات رسانی و برخورد با ارباب رجوع نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط تیم های بازرسی سازمان بسیج ادارات وکارمندان می باشد که به صورت مداوم و مستمر در کلیه ادارات استان در حال اجرا و پیگیری می باشد.


در این دیدار مهندس بامری ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط بسیج در ادارات، بر حمایت و پشتیبانی از برنامه های بسیج تاکید و آمادگی استانداری را جهت هر گونه همکاری در زمینه تقویت جایگاه ارزشمند بسیج و همچنین مساعدت در اجرای برنامه های بسیج کارمندان و تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در ادارات اعلام نمود.

ارسال نظرات