خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ضعیف شده است، گفت: روزی برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند و آن را اجرایی می‌کردند ولی امروز اگر هم بخواهند تصمیمی بگیرند اولا باید اتحاد بین‌المللی تشکیل دهند که باز هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۰۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمد‌علی احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در نشستی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: زمانی که غرب و شرق، دنیا را تقسیم کرده بودند و تصمیم گیران تحت سیطره آن‌ها بودند، امام عزیزمان  آرمان‌های جدید را با پشتوانه الهی در دنیا تعریف کردند و حرکت انقلاب با شعارهای متفاوت و بر پایه رأی مردمی بر اساس دین شکل گرفت و امروز شاهدیم که همان شعارها و آرمان‌های انقلاب جهانی شده است . 

وی با اشاره به اینکه دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی ضعیف شده است، افزود: روزی برای کشور ما تصمیم می‌گرفتند و آن را اجرایی می‌کردند ولی امروز اگر هم بخواهند تصمیمی بگیرند اولا باید اتحاد بین‌المللی تشکیل دهند که باز هم نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

احمدی با بیان اینکه ۱۲ بهمن از چند جهت برای ما روز مهمی است، توضیح داد: در این روز فرشته نجات امت به کشور بازگشت و آغاز جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این روز رقم خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به عناوین مهم برنامه‌های دهه فجر، بیان کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محور اول برنامه‌‌های این ایام است را تبیین وضع فعلی و ترسیم آینده کشور در این بیانیه آمده است.

وی امیدآفرینی را محور دوم برنامه‌ها اعلام و اضافه کرد: نیاز است رفع مشکلات مردم با امید و اراده مسؤولان صورت بگیرد و لازم است در برنامه‌‌های این ایام امیدآفرینی و ایجاد نشاط بر اساس شعارهای اصلی انقلاب اسلامی اجرایی شود.

احمدی مردمی بودن جشن‌های انقلاب اسلامی را سومین محور برنامه‌‌های این ایام دانست و گفت: ضمن فعال شدن ستادهای مردمی در تمامی دستگاه‌ها، نهادها، مساجد، مدارس و پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها، باید مردم متولی اصلی برنامه‌های دهه فجر باشند و نیاز است از ظرفیت فضای مجازی در جهت نشر فرهنگ و آرمان انقلاب نهایت استفاده را برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان در زمان انقلاب ۲۱۷ شهید را تقدیم کرده است، تاکید کرد:  ۱۲ بهمن  سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی و روز گرامیداشت شهدای انقلاب است که باید به صورت شایسته یاد و نام آنان را گرامی بداریم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها با حضور در مدارس جشن‌های انقلاب را در کنار دانش آموزان با قوت برگزار کنند، عنوان کرد: از عموم مردم دعوت می‌کنم تا در برنامه‌ریزی و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر حضور فعال داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها