خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)
به مناسبت میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها)،وسلاله پاکش حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) مراسم جشنی به همین مناسبت باحضور کلیه نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر بر گزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۹۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها)،وسلاله پاکش حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) مراسم جشنی به همین مناسبت باحضور کلیه نیروهای پایور و وظیفه لشکر14امام حسین(علیه السلام) در حسینیه ثارالله این لشکر بر گزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام صباغ مباحثی  در وصف بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) عنوان نمود و افزود: وقتی نگاه به سوره کوثر که در وصف حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) میکنیم، می بینیم که همه کلمات این سوره بدون تکرار ومنحضر به فرد است وهیچ کجای قرآن کلمات این سوره تکرار نشده است.

این سخنران اشاره ای هم به تولد حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) که مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است کرد و ادامه داد: ولادت حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در این روز همچون ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) تعیین کننده است،چرا که مادران ما میدانند اگر بخواهند پیروان صادق حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) باشند باید در دامان خویش یاران امام حسین(علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله علیها) را بپرورانند.

در ادامه این مراسم مسابقاتی همراه با اهداء جوایز بین نیروها برگزارشد و در پایان ذاکر اهل بیت با مولودی خوانی همه حضار را به فیض رساند.

لازم به ذکر است به مناسبت جشن میلاد حضرت زهرا(سلام الله علیها) یک شاخه گل به همراه پک پذیرایی توسط فرماندهی لشکر14امام حسین(علیه السلام) به تمام نیروهای لشکر هدیه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها