به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور دختران و همسران شهدا در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز برگزار شد.

 

در این مراسم سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌نبی کوهکن» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) از این بزرگ بانوی اسلام به عنوان برترین الگوی ایثار و مقاومت نام برد و اظهار داشت: همسران و دختران شهدا با الگو قرار دادن این بانوی اسلام با صبر و بردباری درس شهامت و ایثار را به ما آموختند. شهدا با انتخاب بهترین مسیر راه سعادت را برگزیدند و امروز راه و اهدافشان در جامعه تداوم دارد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان ادامه داد: این جشنواره به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و تجلیل از مقام همسران و دختران شاهد و ایثارگر اجرا شده است. مادران و همسران شهدا باید روایتگر محبت و خوبی‌های شهدا باشند.

 

وی تصریح کرد: پروردگار این لطف را بر ما روا داشتن که میان عالمیان و اهل بیت شاد هست در این مراسم حضور داشته باشیم امروز تولد حضرت امام خمینی نیز است ما هرچه توفیق داریم از وجود برکات ایشان بوده است.

ارسال نظرات