مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات تهران بزرگ مطرح کرد:
مسئول بسیج مساجد و محلات تهران بزرگ از جزئیات نخستین نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های اسوه مقاومت بسیج شهر تهران گفت.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۷۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
نمایش دستاوردها و فعالیت‌های ۴۵ پایگاه اسوه بسیج تهران
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام محمدجواد فتاحی؛ مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات تهران بزرگ با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های اسوه در شهر تهران اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های اسوه مقاومت بسیج در سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ برای نخستین مرتبه در تهران درحال برگزاری است که با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ افتتاح شد و تا ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا(س) تهران دایر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای پایگاه های بسیج به نمایش گذاشته می شود که در این دوره پایگاه های بسیج و اسوه حضور دارند این پایگاه ها پایگاه های الگو و در هر زمینه ای نسبت به دیگر پایگاه ها فعال تر و موفق تر هستند. در این نمایشگاه ۴۵ پایگاه اسوه شرکت کرده اند.

فتاحی افزود در نمایشگاه های بعدی تمامی پایگاه های بسیج سراسر تهران شرکت خواهند کرد در این نمایشگاه ها فعالیتهای پایگاه ها در سطح مسجد و محله به صورت نمادین نمایش داده می شود این فعالیت ها در حوزه های متنوع از جمله حوزه بهداشت مقابله با کرونا خدمت‌رسانی به مردم، تربیتی، دانش‌آموزی، علمی و نخبه پروری، تربیت بدنی و ورزشی و گروه‌های فرهنگی همانند گروه‌های سرود، تئاتر د تواشی و موضوعات مربوط به محلات و مساجد را شامل می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات