لزوم نقش‌آفرینی دانشگاه دریانوردی برای تقویت محور چابهار

زاهدان/ نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شهرستان چابهار برای توسعه استان و کشور به عنوان یک محور قرار گرفته است که دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی باید نقش ویژه‌تری در این راستا ایفا کند.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۴۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار منصور کیانی‌مقدم رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: توسعه کمی و کیفی، ارتقاء سطح اساتید و فعالیت‌های دانشگاه دریانوردی چابهار با توجه به نیاز استان و کشور مهم است و نباید زمان را از دست بدهیم.

امام جمعه زاهدان افزود: شهرستان چابهار برای توسعه استان و کشور به عنوان یک محور قرار گرفته است که دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی باید نقش ویژه‌تری در این راستا ایفا کند.

آیت‌الله محامی خواستار افزایش همکاری دانشگاه دریانوردی و علوم‌ دریایی چابهار با گروه های مختلف فرهنگی و پژهشی در داخل و خارج از استان شد و بیان کرد: در این جهت باید مراکز مختلف را شناسایی و در مباحث تخصصی خود وارد کنید زیرا این کار معامله‌ای سودمند برای طرفین می‌باشد.

همچنین در ابتدای این دیدار منصور کیانی مقدم رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت علمی و آموزشی این دانشگاه پرداخت و گفت: تامین اساتید و اعضای هیئت علمی در مقطع دکتری با توجه به عدم توانایی در تامین بودجه از جمله مشکلات جدی است که سعی داریم با تربیت نیروهای متخصص بومی در سال‌های آینده این مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه از دریافت مجوز کرسی‌های نظریه پردازی، نقد و مناظره تحت اشراف شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد و به بیان برنامه‌ها حول این محور پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار