جلسه هم اندیشی با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی مهریز در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۳۵
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، به منظور بررسی مشکلات شهرستان مهریز جلسه هم اندیشی با حضور صباغیان نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار شهرستان و رییس شورای شهر در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
سرهنگ فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریزدر این جلسه بیان داشت: با توجه به این که مهریز یک شهر گردشگری است، ولی متاسفانه در این زمینه خیلی کار نشده است.
وی افزود: کارخانه‌های شهرستان می‌بایست نسبت به پرداخت حق مردم شهرستان اهتمام بیشتری داشته باشند و در زمینه فعالیت‌های فرهنگی کمک دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی شهرستان باشند.
همچنین حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه شهرستان در این جلسه تصریح نمود: در زمینه مسائل فرهنگی متاسفانه شاهد برخی معضلاتی هستیم و مسئولین امر باید بصورت جدی ورود پیدا کنند تا تبدیل به آسیب جدی برای شهرستان نشود.
ایشان اظهار داست: مکان نماز جمعه شهرستان نیاز به بازسازی و و مرمت دارد تا یک فضایی سالم و معنوی و شایسته مردم شهرستان جهت برگزاری باشکوه فریضه نماز جمعه فراهم شود.
دکتر دهقان فرماندار مهریز در این جلسه با اشاره به ظرفیت سپاه و بسیج بیان داشت: برای انجام کار‌های فرهنگی و جهادی حتما باید از توان سپاه و بسیج استفاده شود که خیلی از مشکلات به این وسیله حل خواهد شد.
مهندس صباغیان نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار داشت: باید با همفکری و استفاده از ظرفیت و توان کارخانجات شهرستان مشکلات را حل نمود.
وی افزود: مسئولین شهرستان بایستی خود را ملزم به همکاری در زمینه توسعه و آبادانی شهرستان بدانند و و با ایجاد وحدت و هم افزایی شاهد رفع مشکلات فرهنگی و بسیاری از معضلات شهرستان خواهیم بود.
گفتی است در این جلسه مشکلات شهرستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و برای رفع آن‌ها تدابیری اندیشیده شد.

ارسال نظرات