خبرهای داغ:
با حضور «حبیب‌الله مازندرانی» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» احکام کمیته‌های هفت گانه اجرایی جشنواره «رسام» صادر و به مدیران مربوطه اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۰۸۲۰۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸

جلسه شورای هماهنگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور «حبیب‌الله مازندرانی» دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» و سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، احکام کمیته‌های هفت گانه اجرایی جشنواره صادر و به مدیران مربوطه اهدا شد.

مازندرانی در این جلسه، وحدت و عملکرد جهادی مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان را نقطه قوت میزبانی این رخداد دانست و اظهار داشت: خوزستانی ها همیشه مرد روزهای سخت و کارهای بزرگ بوده و هستند.

وی افزود: همه در کنار هم هستیم تا به بهترین شکل ممکن مراسم پایانی این جشنواره را در اهواز انجام داده و خاطرات خوبی را برای هنرمندان سراسر کشور رقم بزنیم.

کمیته های «تبلیغات و اطلاع رسانی»، «اجرایی»، «پشتیبانی و ترابری»، «حفاظت و امنیت»، «تشریفات و گردشگری»، «فرهنگی و هنری» و «مالی» از جمله کارگروه هایی هستند که وظیفه انجام امورات مربوط به مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «رسام» را در خوزستان به عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها