خبرهای داغ:
کریم‌پور گفت: شرط ایجاد جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب این است که خودسازی را از خودمان شروع کنیم و ضرورت دارد فریضه خودسازی را انجام دهیم تا بتوانیم در گام‌های بعدی موفق باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۸۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، «احسان کریم‌پور» شامگاه دوشنبه (۲۷ دی) در مراسم گرامیداشت چهارشنبه سیاه اندیمشک اظهار کرد: در چهل سال اول انقلاب اسلامی شاهد تهدیدات نظامی از سوی دشمن بودیم اما در چهل سال دوم دست به تهدیدات فرهنگی زده که رهبر معظم انقلاب هم در چند سال اخیر نسبت به این مسئله هشدار داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: امروز تهدیدات فرهنگی سبب شده ما عادت کنیم به چیزهایی که نباید ببينيم و بشنویم و نوع پوشش و رفتار طوری شده که رذیله‌های اخلاقی را می‌بینیم و نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر بی‌تفاوت می‌شویم.

وی اذعان کرد: شرط ایجاد جامعه اسلامی در گام دوم انقلاب این است که خودسازی را از خودمان شروع کنیم و ضرورت دارد فریضه خودسازی را انجام دهیم تا بتوانیم در گام‌های بعدی موفق باشیم.

کریم‌پور در خصوص چهارشنبه سیاه تصریح کرد: شهرستان اندیمشک این افتخار را دارد که جزو محدود شهرهای کشور باشد که یک روز پس از فرار شاه، مردم این شهر مجسمه شاه را پایین آوردند.

وی با بیان اينکه در عصر همان روز، نظامیان وابسته به طاغوت با یورش به مردم بی‌دفاع در سطح شهر اندیمشک، فجایع خونینی را رقم زدند عنوان کرد: امیدوار هستیم که کتاب خاطرات مقاومت مردم اندیمشک از قبل انقلاب تا دوران دفاع مقدس گردآوری و منتشر شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه اگر به فرهنگ شهادت بی‌توجه باشیم، فرهنگی جعلی جای این فرهنگ واقعی را می‌گیرد بیان کرد: مردم سراسر کشور، اندیمشک را به عنوان شهر یادمان‌های دفاع مقدس و یک‌هزار شهید می‌شناسند.

وی از پایگاه مقاومت بسیج حسینیه امام خمینی (ره) حوزه یک شهری ابوذر بابت برگزاری مراسم چهارشنبه سیاه قدردانی کرد و یاد آور شد: شهدای انقلاب بسیار مظلوم بودند چرا که ساواک خانواده‌های آنها را تهدید می‌کرد و اجازه برگزاری مراسم را به آنها نمی‌داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها