خبرهای داغ:
علی توشه گفت: گام نخست برنامه های کاری قرارگاه صنعتی سپاه تلاش در راستای خروج واحدهای تولیدی از رکود و رونق تولید در کشور است.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۸۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان، علی توشه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در نشست با فعالان اقتصادی خوزستان که در محل شهرک صنعتی شماره چهار اهواز برگزار شد گفت: قرارگاه صنعتی سپاه که در همه استان‌های کشور راه اندازی شده است در کنار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و شورای تامین، ظرفیتی است که می‌توان از آن برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی استان‌ها استفاده کرد.

راه اندازی قرارگاه صنعتی سپاه در تمام استان‌های کشور

وی افزود: ۳۵ هزار واحد صنعتی کشور از ۹۰ هزار واحد موجود به دلیل نداشتن زیر ساخت امکان فعالیت و ورود به چرخه تولید را ندارند.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن ادامه داد: بسیج و سپاه همواره با تمام ظرفیت در کنار دولت‌ها بوده تا مشکلات را برطرف کند و این قرارگاه با شروع کار دولت سیزدهم ۱۵هزار واحد تولیدی کشور را عارضه یابی کرده است.

توشه بیان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده واحد‌های تولیدی در زمینه زیر ساخت، اجرای قوانین و تسهیلات بانکی همچنین در بخش تجارت و بازرگانی با مشکل مواجه هستند.

وی گفت: در قرارگاه صنعتی سپاه ه دنبال این هستیم تا واحد‌های تولیدی که در داخل کشور مواد اولیه کارخانه‌ها را تولید می‌کنند به صنایع معرفی کنیم تا مواد اولیه از خارج کشور خریداری نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها