ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و هیات امناء مسجد و حسینیه امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان مراسم تکریم از 9 خانواده شهید را برگزار کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۷۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی؛ دراین مراسم که فرماندار ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مدیر حوزه علمیه و جمعی از مادران شهدا و خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) حضور داشتند ، فرمانده سپاه بردسکن با بیان ضرورت قدم‌ نهادن در راه شهدا، اظهار کرد: قدم گذاشتن در مسیری که شهدای والامقام ترسیم کرده‌اند از جمله وظایف و رسالت‌های خطیری است که بر عهده ما گذاشته‌ شده است.

 

سرهنگ علیرضا جنیدی با اشاره به تلاش‌های ناکام دشمن در حذف فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه؛ بیان کرد: پاسداشت یاد شهدا و بازخوانی فرهنگ شهادت و ایثار مانند تیری است بر پیکره دشمن که همواره در تلاش برای حذف فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه می باشند.

 

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: زنده نگه داشتن نام شهیدان رمز تداوم انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده سپاه بردسکن عنوان کرد: در بیش از 90 درصد وصایای شهدا تاکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه شده است و تا مادامی که در خط و مسیر ولایت و شهدا باشیم هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: امروز جامعه بیش از گذشته به معنویت، حجاب و فرهنگ دینی نیاز دارد و امروز باید ببینیم در مسیر شهدا حرکت می کنیم یا مسیر را کج می رویم.

 

وی گفت: شهدا در مسیر اهل بیت قدم گذاشتن و امروز نیز ما باید مشی و سبک و زندگی شهدا را با قلم و فکر خود در بستر فضای مجازی زنده نگه بداریم.

 

سرهنگ جنیدی در ادامه تاکید کرد: در بخش فضای مجازی نیز باید هوشیارانه عمل کرد زیرا دشمن به دنبال باور و اعتقادات دینی ملت ایران به ویژه در گروه سنی نوجوان و جوان است.

 

وی افزود: اگر امروز در قله پیشرفت و آبادانی در جای جای کشورمان هستیم مدیون خون شهدا و برکت وجود ایثارگران می باشد؛ پس باید از زندگی آنها درس بگیریم و الگو برداری کنیم و ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل و رهبر باشیم.

 

وی افزود: مادران و همسران شهدا، اسوه صبر و استقامت و ایثار هستند و تکریم از آن ها تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

فرمانده سپاه بردسکن افزود: رمز پیروزی انقلاب و پایداری نظام شکوهمند اسلامی ایران مردمی بودن آن و حضور پرشور و حماسی ملت در صحنه های مختلف است که این ویژگی در نظام های دیگر کمتر مشاهده شده است و امروز هم رمز موفقیت ایستادگی نظام در برابر تحریم‌ها، مردمی بودن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها