از مادر شهیدان اکبری زارع به مناسبت روز تکریم از مادران شهدا دیدار بعمل آمد

به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا از مادر شهیدان اکبری زارع در بردسکن دیدار بعمل آمد.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۶۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیجاستان خراسان رضوی؛ در این دیدار که معاون فرماندار بردسکن، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع)، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، مدیر آموزش و پرورش و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، حجت الاسلام ارزانی مدیر حوزه علمیه اظهارداشت: ما همگی مدیون خون پاک شهدا هستیم.

 

وی افزود: خداوند زندگی با عزتی به شما داده که عزتی از این بالاتر نیست و دعا کنید که خداوند ما را هم در مسیر فرزندان شما قرار دهد.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) بردسکن گفت: فرزندان شما از سر تقوا و با لذت این مسیر منتهی به شهادت را انتخاب کردند و قطعاً در پیشگاه خداوند شاد و خوشحال هستند و اعمال آن‌ها برای شما که چنین فرزندانی را تربیت کردید، صدقه جاری است.

 

همچنین مهدی عاشوری فر معاون فرماندار بردسکن نیز در این دیدار بیان داشت: مادران شهدا دین خودشان را با هدیه کردن فرزندان خود برای حفظ نظام به انقلاب ادا کردند.

 

وی افزود: مسئولین بار سنگینی بر عهده دارند و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم راه شهدا را ادامه دهیم.

 

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه شهدا با عمل به آیات قرآن، خود آیه‌ای از آیات خداوند شدند و قطعاً هر شهیدی برای هدایت انسان یک نشانه و یک حجت است ، اظهار کرد: شهدا ستاره‌های روشن و هدایتگری هستند که مسیر عزت و اقتدار را به جامعه نشان می‌دهند.

 

اضافه میشود، شهید محمود اکبری زارع در سال ۶۵ و در منطقه شلمچه و شهید قاسم اکبری زارع در سال ۶۳ در منطقه شرق دجله به فیض شهادت نائل آمدند.

 

در پایان از مادر شهیدان اکبری زارع تقدیر بعمل آمد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها