آماده‌سازی دو پروژه آموزشی برای افتتاح در دهه فجر/ ساخت چند مدرسه در مناطق مختلف قرچک در دست اجراست

فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: دو پروژه آموزشی ۱۵ و ۱۲ کلاسه، مراحل پایانی احداث و آماده‌سازی را طی می‌کنند تا در دهه مبارکه فجر امسال افتتاح و به بهره‌برداری برسند.
کد خبر: ۹۴۰۸۱۲۴
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، بهمن خطیبی در جلسه شورای اداری اظهار داشت : همچنین چندین پروژه ورزشی در مدارس و ساخت چند مدرسه در نقاط مختلف شهری و روستایی در دست اجرا بوده و پیگیری‌های آن انجام شده است.

وی گفت : برخی مناطق شهری وضعیت نامطلوبی در زمینه تراکم دانش آموزی دارند که اگر اعتبارات ملی و استانی و کمک‌های خیرین عزیز نباشد، قرچک در زمینه فضاهای آموزشی با بحران بیشتری مواجه می‌شود.

خطیبی عنوان کرد : طبق تفاهم‌نامه‌هایی که با خیرین و شهرداری قرچک صورت گرفته، امیدواریم تا سال آینده در حوزه مدرسه‌سازی شاهد اقدامات خوبی باشیم.

بهمن خطیبی تصریح کرد : شورای آموزش و پرورش از جمله شوراهای نافذ است که در حوزه تصمیم‌گیری برای نحوه مدیریت مدارس و گذراندن امور تعلیم و تربیت دارای اختیارات و عملکرد مفیدی بوده و جا دارد از تمامی اعضای این شورا از جمله مدیران ادارات، خیرین، مدیران مدارس، اولیا و سایر دست‌اندرکاران تقدیر کنیم.

ارسال نظرات