خبرهای داغ:
معاون عملیات قرارگاه مرکزی امام علی (ع) از خانواده شهیدان اسدزاده تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۷۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم بیانی معاونت عملیات قرارگاه مرکزی امام علی(ع)سپاه پاسداران مراسم دیدار از خانواده دو شهید علی اکبر و علیرضا اسدزاده انجام شد.

در این مراسم که با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی در سپاه ناحیه کازرون برگزار شد، خانواده شهیدان اسدزاده با بیان خاطراتی از شهیدان والامقام خانواده یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند. در ادامه سردار بیانی با بیان فرمایش مقام معظم رهبری درباره شهدا اظهار داشت: شهادت مرگ تاجرانه است که در این دنیا نصیب بندگان خالص الهی می شود.

وی دنیا را به جلسه آزمون تشبیه کرد و ادامه داد: دنیا همانند جلسه آزمونی است که بعضی به خوبی از آن بیرون می‌آیند و شهدای ما کسانی هستند که به خوبی از امتحان بیرون آمده‌اند.

تقدیر معاون عملیات قرارگاه مرکزی امام علی (ع) از خانواده شهیدان اسدزاده

معاونت عملیات قرارگاه مرکزی امام علی(ع)سپاه تصریح کرد: گرچه خبر شهادت برای خانواده‌ها و بستگان سخت است ولی شهدا شفیع روز قیامت هستند و خوش به حال آنان که این راه را به خوبی طی کردند. 

سردار بیانی در انتها ضمن طلب دعای خیر و عاقبت بخیری از خانواده شهدا اسدزاده، پیام قدردانی و ارادت سردار غیب‌پرور جانشین قرارگاه امام علی(ع)را به خانواده شهدا ابلاغ و لوح تقدیری از طرف وی به پدر شهدا اهدا کرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها