خبرهای داغ:
به مناسبت وفات حضرت ام البنین و به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها، نخستین یادواره شهدای زن شهرستان نجف آباد در شهر امیرآباد با هدف معرفی شهدای زن شهرستان و تکریم خانواده های آنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۷۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، به مناسبت وفات حضرت ام البنین و به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت معصومه سلام الله علیها، نخستین یادواره شهدای زن شهرستان نجف آباد در شهر امیرآباد با هدف معرفی شهدای زن شهرستان و تکریم خانواده های آنان و با حضور یه اقشار مردم  برگزار گردید.

سخنران برنامه حجت الاسلام عباسی سخنان خود را با بیان جایگاه و منزلت بالای حضرت ام البنین علیه السلام در میان اهل بیت شروع کردند وگفتند این بانوی بزرگوار جایگاه بالایی پیش اهل بیت داشتند تا حدی که حضرت زینب سلام الله وحضرت ام کلثوم علیها السلام ایشان را مادر خطاب میکردند.
وی در ادامه از گذشت و فداکاری ایشان صحبت کرده و خاطر نشان کردند مادران و همسران شهدا این بانوی بزرگوار را الگو وسرمشق خود قرار دادند.
ایشان افزودند کرامت مادران و همسران شهدا در دل کندن از عزیزان است... اگر شهید از جان و خانواده دست میشوید و دل می‌کند مادر و همسر اوهم از عزیزشان دل می‌کنند و این دل کندن در راه دین خدا ارزشمند است و نمونه ی بارز آن هم حضرت ام البنین سلام الله علیها است که با معرفت و ادب سرشار خود در راه یاری دین خدا از چهار پسر خود دل کند.

ایشان در پایان خاطر نشان کردند که در صدر اسلام مادران شهدایی همچون زینب سلام الله علیها را داریم که به خاطر اسلام از فرزندان خود گذشت و چه زیبا نام برنامه است شهدای زینبی شهدایی که در راه حضرت زینب سلام الله علیها قدم برداشتن وجانشان را فدا کردند.

لازم به توضیح می باشد که به مناسبت آشنایی بیشتر مردم با حضرت ام البنین از کتاب مادر مهتاب مسابقه ای طراحی و از دو ماه قبل ازاجرای یادواره این مسابقه به همراه پی دی اف کتاب به صورت حضوری و مجازی در بین مردم توزیع شد و در پایان برنامه به قید قرعه به 20نفراز شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها