خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛
حجت الاسلام پنجی گفت: برای ترویج فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی و شهادت در جامعه کنونی، باید مادران و همسران شهداء به عنوان الگوهای فاطمی و زینبی قرار بگیرند و امروز سعادت خانواده ها باید در همین الگو قرار گرفتن باشد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۲۶
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمد پنجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در سالروز وفات ام البنین (س) در راستای تکریم از مادران شهداء، در دیدار با مادران شهید حجت الله موشکلی و عبدالله جهانگیرفرد، به نقش مادران و همسران شهداء در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کمترین وظیفه ما در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و پاسداشت از ایثار و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر ، دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهداء است. ایثار و زحمات مادران و همسران شهداء نیز در این میان بسیار حائز اهمیت بوده و در واقع، مادران و همسران شهداء ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و باید قدر این ولی نعمتان خود را بدانیم.

وی در ادامه افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت در جامعه کنونی، باید مادران و همسران شهداء به عنوان الگوهای فاطمی و زینبی قرار بگیرند و امروز سعادت خانواده ها باید در همین الگو قرار گرفتن باشد.

حجت الاسلام پنجی، مادران شهداء را تربیت یافتگان مکتب فاطمی و زینبی دانست و گفت: مادران و همسران شهداء با الگوگیری و الگوپذیری از سیره و سنت ائمه معصومین (ع) و مکتب تشییع، فرزندان خود را در دفاع از انقلاب و اسلام به جبهه های حق علیه باطل فرستادند. مادران شهداء با تربیت چنین فرزندانی و فرستادن آنها به جبهه های جنگ نشان دادند که تربیت یافتگان مکتب فاطمی و زینبی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به افتخار و امتیاز مادران و همسران شهداء اشاره کرد و گفت: خداوند بالاترین افتخار و امتیاز را نصیب مادران و همسران شهداء کردند و آن افتخار و امتیاز این است که قطعاً شهدای شما مایه سعادت و سربلندی شما در دنیا و شفیع شما در دنیای آخرت خواهند بود و این شفیع بودن شهداء در آخرت بالاترین افتخار و امتیاز مادران و همسران شهداء است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها