فرمانده پایگاه بسیج شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعت استان مازندران از شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۲۰
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، ابراهیم روحانی بیان داشت: شهرک صنعتی بشل سوادکوه شمالی با 196 هکتار وسعت، در سال 1371 به تصویب هیئت دولت رسید و عملیات عمرانی آن در سال 1381 آغاز گردید.

فرمانده پایگاه بسیج شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: تعداد 218 سرمایه گذار برای دریافت زمین صنعتی و احداث واحد تولیدی قرارداد منعقد نموده که در حال حاضر 162 واحد تولیدی بهره بردار با حجم سرمایه گذاری 6728 میلیارد ریال و اشتغال تعداد 4468 نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: این تور صنعتی در راستای آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت های تولید و صنعت استان و در جهت تقویت دانش فنی و صنعتی مهندسین بسیجی استان و همچنین آشنایی با دغدغه ها و مشکلات واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان برگزار گردید.

روحانی اظهار داشت: بسیج مهندسین صنعتی در تلاش است با بالا بردن شناخت نسبت به ساخت، راه اندازی واحدهای صنعتی ، ایجاد و تکمیل زنجیره تولید و با استفاده از توان و تفکر بسیجی به افزایش ظرفیت تولید کشور و رفع موانع موجود در راه تولید کمک نماید.

گفتنی است در این بازدید، اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین صنعتی استان از واحدهای تولیدی صنایع موتور بشل، صنایع قوطی سازی هافمن، کارخانه کنسرو ماهی سبزچین و کارخانه کاغذ سنگی بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات