خبرهای داغ:
کارگردان و تهیه کننده مسابقات قرآنی تلویزیونی «اسرا» خبر داد؛
مرتضوی عنوان کرد: دوره یازدهم مسابقات استعدادیابی و تلویزیونی «اسرا» در حسینیه امینی های قزوین از روز شنبه ۲۵ دی ماه سال‌جاری در حال ضبط می باشد.
کد خبر: ۹۴۰۸۰۰۸
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

قزوین_سید وحید مرتضوی، کارگر آن و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «اسرا» در حاشیه تصویربرداری بخش های از این برنامه که در حسینیه امینی های قزوین در حال اجراست در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: دوره یازدهم مسابقه استعدادیابی و تلویزیونی«اسرا» در حسینیه امینی های قزوین در حال ضبط می باشد.

وی گفت: یکی از دغدغه های ما این بود که اجرای این برنامه در فضاهای تا یخی و دیدنی کشور انجام شود و حسینیه امینی ها به دلیل قدمت در روضه خوانی و فضایی آکنده از هنرهای اصیل ایرانی، محل مناسبی برای این ایده بود. لذا به جای صرف مبالغ زیاد، این حسینیه به همت اداره کل اوقاف استان قزوین، برای ما مهیا شد و کاری متفاوت از سایر برنامه ها ارایه شود.

مرتضوی عنوان کرد: حدود ۱۵۰ قاری درجه یک کشور در سنین زیر ۱۶ سال به این مرحله راه یافتند. حدود ده روز از ضبط برنامه باقی مانده و در کنار ضبط برنامه از جاذبه های گردشگری و زیارتی قزوین هم گزارشی تهیه شده که می توان گفت این برنامه به نوعی «توریست قرآنی» است که تاکنون به آن پرداخته نشده است. قزوین ظرفیت بزرگی جهت برگزاری این عنوان دارد چرا که استانی با پیشینه و قدمت تاریخی زیاد بوده و همچنین دارای امامزادگان زیادی است.

کارگردان و تهیه کننده مجموعه قرآنی «اسرا» در پایان از امام جمعه قزوین، اداره کل اوقاف استان، مسوولان شهری و شهرداری قزوین جهت همکاری در تهیه این مجموعه تشکر کرد.

گفتنی است مسابقه استعدادیابی و تلویزیونی«اسرا» با هدف کشف استعدادهای قرآنی، از شبکه قرآن و معارف سیما، طی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها