در انتخابات هیات امنای کلینیک کسب و کار استان گیلان صورت گرفت
در دومین دوره انتخابات هیات امنای کلینیک کسب و کار شرکت شهرکها و صنایع کوچک استان گیلان، اعضاء برتر بسیج مهندسین صنعتی استان به عنوان اعضای اصلی هیات امنا انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۹۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دومین دوره انتخابات هیئت امنای کلینیک کسب و کار شرکت شهرک های استان گیلان با حضور مدیر عامل محترم شرکت شهرکها، نمایندگان آن شرکت، نمایندگان سازمان صمت و جمعی از مشاوران  کلینیک در مجتمع کسب و کار و فناوری شرکت شهرکهای استان گیلان برگزار گردید.

در این انتخابات که با حضور بیش از ۴۰ نفر از مشاورین رسمی استان و با نظارت نمایندگان شرکت شهرک ها و سازمان صمت برگزار شد، آقایان مهندس مجتبی مومنی طارمسری مدیر کلینیک صنعت سازمان بسیج مهندسین صنعتی گیلان، دکتر حسین پور جعفر مدیر کارگروه تجارت و بازرگانی و مهندس افشین فیروزمنش مدیر کارگروه حقوقی این سازمان با اخذ حداکثر آرا به عنوان هیئت امنای کلینیک کسب و کار شرکت شهرک های صنعتی گیلان برای مدت دو سال انتخاب گردیدند. شایان ذکر است کلینیک کسب و کار به عنوان بازوی اثرگذار در راستای اهداف شرکت شهرکها با رسالت کمک به احیاء، افزایش بهره وری، عارضه یابی، مشاوره های تخصصی و رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان گیلان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات