خبرهای داغ:
به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) انجام شد:

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خوسف با مادران شهیدان بخش ماژان

به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران شهید، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه ماژان از مادران شهید بخش ماژان عیادت و سرکشی کردند.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۸۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، دیروز( 26 دی ماه) به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران شهید، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده حوزه ماژان با مادران شهید بخش ماژان دیدار کردند.

ابراهیمی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف، در این دیدار گفت: ما مفتخر هستیم که امروز به دو نیت حضور شما رسیدیم؛ نخست اینکه به مناسبت سالروز حضرت ام البنین (ع) امروز منتسب هست به روز مادران شهید. و دوم هم سرکشی از خانواده شهدا که ولی نعمتان ما هستند.

وی در ادامه افزود:مانند حضرت ام البنین (ع) کم پیدا می شود. ایشان هر چهار پسر خودشان را فدای اسلام و امام حسین (ع) کردند و لذا امروز را به این دلیل روز تکریم مادران شهدا نام گذاری کردند. الحمدلله در مملکت اسلامی ما کم از این مادران شهدا نداریم. شهید اگر بخواهد شفاعت کند اول از همه مادر را شفاعت خواهد کرد و بعد هر که را که مادر شهید را تکریم کرده است. و این نشان دهنده مقام والای مادران شهید است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها