درمانگاه تخصصی سپاه در مورموری آبدانان راه اندازی می شود

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: درمانگاه تخصصی از فردا در مورموری برپا و به سیل زدگان خدمات رایگان ارائه می دهد.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۷۷
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده مورموری آبدانان اظهار داشت: درمانگاه چندتخصصی سپاه شامل متخصص داخلی، متخصص اطفال، متخصص زنان و زایمان، دندانپزشکی، پزشک عمومی، خدمات پرستاری و داروخانه در منطقه سیل زده دایر خواهد شد و خدمات رایگان پزشکی و دارویی رایگان ارائه می شود.

وی اضافه کرد: سپاه بلافاصله بعد از بارش های سیل آسا از ظرفیت های موجود برای امداد رسانی و خدمات رسانی به مناطق سیل زده آبدانان بخصوص مورموری استفاده کرده است.

شاکرمی ادامه داد: با توجه به‌ خسارات وارده سیل به مغازه‌ها و منازل مردم، بلافاصله گروه های پیشرو جهادی در کنار نیروهای هلال احمر به منظور کمک به سیل زدگان، عازم منطقه شدند.

وی افزود: علاوه بر این بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه در بین خانواده های آسیب زده از سیل در حال توزیع است.

شاکرمی یادآور شد: به ۲ خانواده نوعروس در مورموری که جهیزیه آنها به طور کامل از بین رفت، ۲ سری جهیزیه کامل اهدا شد.

وی تاگید کرد: بنا داریم که در حد مقدورات به تعدادی از خانواده های معسر که بیشترین آسیب را از سیل متحمل شده اند ، کمک بلاعوض ارائه کنیم.

شاکرمی ضمن تقدیر از پیگیری ها و حضور استاندار ایلام و ستاد بحران استان در منطقه ، بر لزوم بازسازی پل آسیب دیده ناشی از سیل تاکید کرد.

وی در پایان گفت: رفع مشکلات مردم سیل زده از دغدغه های اصلی است و برای رفع این مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

به گزارش بسیج، بارش رگبار باران شامگاه جمعه بخش کلات مورموری از توابع آبدانان را درگیر سیلاب کرد.

ارسال نظرات