سرپرست فرمانداری بهاباد در دیدار با مادران چند شهید در این شهرستان گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۷۰
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۵:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرپرست فرمانداری بهاباد در دیدار با مادران چندشهید در این شهرستان، تکریم خانواده شهدا را وظیفه کلیه مسئولین عنوان نمود و گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.
علیرضا تیموری روزیک شنبه به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی ومسئولین بنیاد شهید در دیدار باخانواده چند شهید در بهاباد ضمن قدردانی از زحمات مادران شهدا بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم مادران شهدا تاکید کرد و اضافه نمود  مسئولین هر چقدر در این نظام و انقلاب تلاش کنند به کاری که شهدا برای این انقلاب کرده اند نمی‌رسد.
سرپرست فرمانداری بهاباد افزود: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری درجامعه است و دلجویی و دیدار با آنان، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.
تیموری بیان داشت: تکریم مادران شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر مادران و همسران شهدا صبر و استقامت خود را نشان نمی‌دادند شوق جهاد در راه خدا و شهادت در دل مرد‌ها می‌خشکید و این گونه نمی‌جوشید.
سرپرست فرمانداری بهاباد عنوان کرد: مجاهدت و جانفشانی شهیدان و دلاوری‌های رزمندگان و مقاومت وفداکاری مادران وهمسران گرانقدر شهدا، رهبری وهدایت حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری موجب پیروزی انقلاب اسلامی و سرافرازی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گردید.
وی با اشاره به زندگی سراسر نور بهترین زنان عالم که درقرآن آمده است، افزود: بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و ام البنین و حضرت زینب (س) با پاکدامنی و حجاب و صبر و ایثار و همراهی و اطاعت محض با امام و پیشوای خود موجب شناخته شدن، ترویج و زنده نگهداشت دین اسلام گردیدند و امروز هم مادران ارزشمند و صبور و همسران فداکار و مقاوم شهدا به پیروی و آموختن درس ازاین بزرگان همواره با پیروی از مقام عظمای ولایت، پرچمداران راه حقیقی شهدا و ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس آنان هستند و خواهند بود و به آن مفتخرند.
به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا علیرضا تیموری سرپرست فرمانداری بهاباد به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی و بنیاد شهید بهاباد با مادران شهید "محمدعلی حاتمی"شهید محمد مهدی بهابادی"شهید محمدرضا صادق زاده" دیدار و گفتگو کردند. 

ارسال نظرات