خبرهای داغ:
به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا،امام جمعه،فرماندار،نماینده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه،رئیس بنیاد شهید شاهین شهر و تنی چند از مسئولان با برخی از مادران و خانواده معظم  شهدا دیدار داشتند.
کد خبر: ۹۴۰۷۹۳۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، به مناسبت وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم مادران و همسران شهدا،امام جمعه،فرماندار،نماینده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه،رئیس بنیاد شهید شاهین شهر و تنی چند از مسئولان با برخی از مادران و خانواده معظم  شهدا دیدار داشتند.

در ابتدای مراسم حجت الاسلام هاشمی امام جمعه انقلابی شاهین شهر با تاکید بر تکریم مادران شهدا گفت:یاد و خاطره شهدا همیشه باید زنده نگاه داشته شود و این مادران شهدا هستند که حق بزرگی بر سر همه مردم ایران دارند چون فرزندانی را تربیت کردند که تمام وجود خود را برای سربلندی کشور نثار کردند.

امام جمعه شاهین شهر صبر و استقامت مادران و همسران شهدا را ستودنی خواند و از آنان به عنوان الگوهای واقعی ایثار و از خود گذشتگی یاد کرد.

سپس سرهنگ قربانی  از مسئولان سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با تاکید بر ادامه راه شهدا گفت:سیره زندگی شهدا باید مکتوب شود و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید کشور انتقال یابد.

گفتنی است در این دیدار  از مادر شهید طوماسیان از شهدای ارمنی شاهین شهر و خانواده شهدا دهش و سامانی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها