خبرهای داغ:
شاهرود_ به همت سپاه ناحیه شاهرود،مراسم تجلیل از مادران و همسران دو و سه شهید و شهدای مدافع حرم این شهرستان در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۴۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که با حضور امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و نیروی انتظامی، شهردار شاهرود، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه استان سمنان و بسیج هنرمندان و بسیج رسانه در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار شد، از مادران و همسران دو و سه شهید و شهدای مدافع حرم یا اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم گروه نمایشی بسیج هنرمندان شاهرود، نمایش «مادر آیینه‌ها» با موضوع عاشورا و انقلاب اسلامی و شهدا را اجرا کردند و مدیحه سرایی در وصف حضرت ام البنین (س) و شهدا اجرا گردید.
این مراسم به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، کانون بسیج مداحان و بسیج هنرمندان و قسمت نیروی انسانی کادر سپاه ناحیه و همکاری شهرداری شاهرود در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا برگزار شد.

عکاس: پارسا پورتقی
ارسال نظرات
پر بیننده ها