خبرهای داغ:

مسیر پل زال - خرم آباد برای تردد خودروها باز است

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه مسیر رفت آزادراه پل زال - خرم آباد برای تردد خودروها باز است گفت: مسیر برگشت این آزاد راه از خرم آباد به پل زال و اندیمشک به دلیل ریزش کوه همچنان مسدود است.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۴۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳

محمدطلا شجاعی یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: ریزش کوه این آزاد راه را از سمت خرم آباد به پل زال در خوزستان مسدود کرده است.
وی با بیان اینکه با انجام عملیات ریزش برداری توسط نیروهای راهداری مسیر رفت آزادراه خرم آباد - پل زال برای تردد وسایل نقلیه باز است افزود: بازسازی محل ریزش کوه در این آزاد راه به دلیل آسیب وارد شده و شدت تخریب زمانبر است.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطر نشان کرد : تردد در مسیر خرم آباد به اندیمشک همچنان از محورهای جایگزین جاده قدیم خرم آباد - پلدختر برای خودروهای سبک و محور خرم آباد - کوهدشت - پلدختر - اندیمشک برای خودروهای سنگین انحام می شود.

به گزارش بسیج در ۹ ماه سال جاری ۱۴۱ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۵۸۲ تردد خودرو در محورهای استان خوزستان ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار