خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
حجت الاسلام معبودی گفت: صبر و از خود گذشتگی مادران شهید مثال زدنی است و هر ثانیه از زندگی این مادران گرانقدر می تواند دفتری به عنوان تجربه برای مادران امروز جامعه در تربیت نسل تراز انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۳۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ظهر امروز به مناسبت وفات حضرت ام البنین(ع) و روز مادر شهدا، با خانواده شهید پرویز زرینی دیدار و از آنها دلجویی کرد.

در این دیدار حجت الاسلام معبودی ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین(ع) بیان کرد: حضرت ام البنین(ع) یکی از زنان اسوه در فرهنگ شیعیان است که شیرمردان بزرگی همچون حضرت عباس را در دامان خود پرورش داد که علمدار کربلا و اسوه ایمان و وفاداری است.

وی گفت: زنان و مادران مسلمان با الگوگیری از ایشان و بزرگ زنان مکتب اسلام همچون حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س)، توانستند برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی بنگارند.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به جایگاه رفیع مادران شهید در فرهنگ ایرانی اسلامی اظهار کرد: مادران شهید، فرزندانی را تربیت کردند که سرباز راه اسلام بودند و این فرهنگ برگرفته از مکتب حضرت زهرا(س) است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی از بدو شکل گیری تا کنون با صحنه های مختلف در دفاع و مرزداری مواجه بوده که در تمام این عرصه ها نقش مادران به ویژه مادران شهدا بی بدیل است.

وی افزود: صبر و از خود گذشتگی مادران شهید مثال زدنی است و هر ثانیه از زندگی این مادران گرانقدر می تواند دفتری به عنوان تجربه برای مادران امروز جامعه در تربیت نسل تراز انقلاب باشد.

در پایان مادر شهید زرینی به بیان خاطراتی از فرزند خود پرداخت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها