به همت انجمن موسیقی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان

فراخوان تولید سرود به سبک آکاپلا در زنجان منتشر شد

زنجان _ مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از فراخوان تولید سرود به سبک آکاپلا در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۸۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛اظهار داشت :تولید سرود به سبک آکاپلا شکلی از موسیقی آوازی یک یا چندنفره است که برای اجرا بدون همراهی ساز ساخته می‌شود.

فراخوان تولید سرود به سبک آکاپلا در زنجان منتشر شد


رستمخانی در ادامه با بیان اینکه سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان به منظور تولید سرود به سبک آکاپلا در زنجان فراخوانی صادر نموده است،عنوان کرد :محورهای این جشنواره در قالب آیین‌های موسیقایی، بازآفرینی سرودهای انقلابی، سبک خانواده‌های ایرانی، تکریم شهدای کادر درمان و مدافعان سلامت، سرودهای ملی و میهنی و نقش جوانان در تحقق اهداف گام دوم انقلاب می باشد.


وی با اشاره به مهلت و نحوه ارسال آثار ، گفت :علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۲۲ بهمن سال جاری در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۲۱۵۶۱۷۰ ارسال کنند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در پایان با بیان اینکه آثار ارسالی باید تاکنون در هیچ جشنواره و یا مسابقه دیگری شرکت نکرده باشد،خاطرنشان کرد :آثار جمع‌آوری شده، در سطح استان مورد داوری قرار خواهد گرفت و تنها یک اثر منتخب از استان جهت شرکت در مسابقه به مرکز ارسال و به نفرات برگزیده اول تا سوم کشوری جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات