خبرهای داغ:
استاندار خراسان شمالی گفت: تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی استان بدون هیچ تردیدی به اردوهای معنوی راهیان نور کمک کنند تا مردم خاطره خوشی از این اعزام ها داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۷۷
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  محمدرضا حسین نژاد روز یکشنبه در جلسه پشتیبانی راهیان نور خراسان شمالی اظهار داشت: ردیف مالی لازم برای اردوهای راهیان نور در دستگاه های دولتی تعریف نشده است و این مراسم همواره با شور و خواست مردم بسیجی برگزار می شود و امسال نیز این روند مردمی ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های دولتی خراسان شمالی کمبودهای مالی و سخت افزاری خود را برای اردوهای راهیان نور اعلام کنند و در مدت یک هفته هماهنگی های لازم برای اجرای مراسمی باشکوه انجام شود.

استاندار خراسان شمالی افزود: اداره کل آموزش و پرورش نیز همچون گذشته با سیاست های لازم هماهنگی داشته باشد تا اعزام دانش آموزان دختر و پسر بدون هیچ کم و کاستی انجام شود.

وی اردوهای راهیان نور را مانوری برای آمادگی رزمی دانش آموزان دانست و گفت: مناطق عملیاتی جنوب یادآور رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان است و تربت پاک این مناطق حافظ معنوی خون هزاران شهید است و رسالت معنوی این اماکن باید برای جوانان و دانش آموزان تداعی ارزش های انقلاب و اسلام باشد.

حسین نژاد ادامه داد: امام راحل دستور ارتش ۲۰ میلیونی را دادند و اکنون زمان آن فرا رسیده تا این فرامین ارزشی را تبیین کنیم و با اعزام جوانان روحیه ارزش را در جامعه ترویج کنیم.

طبق پیش بینی‌های فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی؛ امسال ۲ هزار نفر از این استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی سابق در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها