رئیس بسیج سازمان مداحان و هیآت مذهبی کشور گفت: امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی به برکت همین جلسات به جایگاهی رسیده که امروزه استکبار جهانی با همه هیمنه پوشالی در حال فرود آوردن سر تعظیم در برابر نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۷۵
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان از یزد ؛ یوسف ارجونی رئیس بسیج سازمان مداحان و هیآت مذهبی کشور در جمع مداحان و شعرای آئیینی شهرستان میبد گفت: روزی کشور نیاز داشت تا عزیزانی در سنگر دفاع از نظام، کشور و دین در جبهه های حق علیه باطل حضور پیدا کرده و جان خود و فرزندانشان را  تقدیم کنند.

وی افزود: آن روز  بسیاری نمی‌توانستند تصور کنند که بسیج تازه تاسیس به نقطه ای برسد که تفکر خود را به خارج از مرزها صادر و گسترش دهد.

ارجونی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی به برکت همین جلسات به جایگاهی رسیده که امروزه استکبار جهانی با همه هیمنه پوشالی در حال فرود آوردن سر تعظیم در برابر نظام جمهوری اسلامی است.

 رئیس بسیج سازمان مداحان و هئیات مذهبی کشور اظهار داشت: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری یک فشنگ به طرف آمریکا شلیک نکرد اما کشور ما عین الاسد را بعد از شهادت شهید سلیمانی موشک باران می کند و سرسختانه بر گرفتن انتقام از قاتلین وی مصمم است و به برکت همین جلسات، امروزجریان مذاکرات را نیز ما تعیین میکنیم 

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بخشی از مشکلات امروز کشور مربوط  به مسئولانی است که نتوانستند به درستی به مردم خدمت کنند اما شجره طیبه بسیج تلاش کرده در هر کجا که نیاز نظام است حضور پیدا کند و بدون اینکه وظیفه ای داشته باشد برای رفع مشکلات تلاش نماید.

ارجونی با تاکید بر این نکته که هرکس دلسوز نظام باشد حتی اگر در بسیج پرونده هم نداشته باشد بسیجی است تصریح کرد: حضور شما بسیجیان در طرح شهید سلیمانی  باعث شده در تولید واکسن و مدیریت کرونا موفقیت هایی داشته و جزو اولین ها باشیم.

خبرنگار: امیرعباس حیران

ارسال نظرات