محمدرضا یزدانی خرم مدیر خوشنام و ارزشمدار عرصه ورزش کشور، بامداد امروز به لقاءالله پیوست
کد خبر: ۹۴۰۷۷۶۶
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، محمدرضا یزدانی خرم پیشکسوت و مدیر باسابقه ورزش ایران ساعت ۳ بامداد یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۴۰۰ در سن ۷۵ سالگی در منزلش، دار فانی را وادع گفت.

به همین مناسبت سازمان بسیج ورزشکاران در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«در کمال تأسف و تأثر صبح امروز خبر درگذشت یکی از خوشنام‌ترین و موفق‌ترین مدیران ورزش کشور را شنیدیم که جامعه ورزش را در بهت و غم قرار داد.

محمدرضا یزدانی خرم به گواه تمام جامعه ورزش در دوران مسئولیتش چه در فدراسیون والیبال که زمینه‌ساز رشد نسل طلایی والیبال ایران شد، و هم در فدراسیون کشتی که موفقیت‌های بسیاری بدست آورد، نمونه بارز یک مدیر کارآمد، ارزشی و دلسوز بود.

ایشان نه تنها در عرصه ورزشی، بلکه در زمینه اخلاقی و زنده نگه داشتن ارزش‌ها نیز، همیشه دغدغه داشت و تا اواخر عمر پر برکت خود به فکر ارتقاء سطح اخلاق و منش پهلوانی در عرصه ورزش بود.

درگذشت این انسان والامقام و مدیر موفق ورزشی قطعا خلاءای است که با هیچ چیز پرنخواهد شد اما امیدواریم افرادی که تحت هدایت او رشد کرده‌اند، بتوانند راه او را ادامه دهند.

سازمان بسیج ورزشکاران این اتفاق غم‌انگیز را به خانواده محترم یزدانی خرم، تمام جامعه ورزش و دوستداران این بزرگ مرد عرصه ورزش تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای خانواده داغدار او صبر جمیل مسئلت می‌کند.»

ارسال نظرات