معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: همزمان با بروز سیلاب در شهر مورموری چهار تیم عملیاتی هلال احمر از شهرستان دهلران برای کمک رسانی در تین شهر مستقر شده اند.
کد خبر: ۹۴۰۷۷۳۲
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، لطیف صادقی، در نشست مدیریت بحران استان در بخشداری مورموری به ریاست استاندار اظهار داشت: دهلران بعنوان فرمانداری معین از همان ساعات اولیه سیل یعنی شب گذشته جهت تسریع در خدمات رسانی وارد عمل شد.

وی افزوذ: با توجه به ماموریتی که استاندار جهت حضور در بخش مورموری بواسطه نزدیکی به شهر دهلران برای پاسخگویی سریع در ستاد بحران و کمک به مردم به این فرمانداری محول کرد، از ساعت ۱۲ شب گذشته در این بخش حضور و ضمن بازدید میدانی از وضعیت شهر و سیلاب در نشست ستاد بحران آبدانان شرکت کردیم.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: خوشبختانه با هماهنگی بین ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان های دهلران و آبدانان در همان ساعات اولیه سیل ماشین آلات سنگین و بیل مکانیکی و لودر و بولدزور و تانکرهای آبرسانی از شرکت های فعال شهرستان دهلران جهت خدمت رسانی به شهر مورموری اعزام شد.

صادقی به اعزام تیم های امدادی هم اشاره و اضافه کرد: کار لایروبی و تخلیه آب منازل نیز در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد: تیم های امدادی تا پاکسازی کامل منازل و تخلیه آب در منطقه حضور دارند.

فرماندار ویژه دهلران گفت: ستاد بحران شهرستان علاوه بر حضور در منطقه و کمک به مردم تا پایان ماموریت در شهر مورموری حضور دارند و ستاد بحران دهلران نیز در آمادگی کامل است.

ارسال نظرات